— Alo!
— Merhaba canım. Beni tanıdın mı?
— Ben Tarkan. Senin en sevdiğin şarkıcı.
— Canım benim. Senin Anneler Günü'nü kutlamak istiyorum. Ailen şarkılarımı sevdiğini söylediler ve seni bizzat arayıp sana "Başkası olma kendin ol. Böyle çok daha güzelsin!" söylememi istediler.
— Umarım seni bir kraliçe gibi baş üstünde taşıyorlardır. Seni biri incitirse eğer hemen söyle, ben onlara gösteririm "Şıkıdım şıkıdım"!
— Tamam. Anneler Günü'n kutlu olsun canım. Güle güle!